Česta pitanja
Kako vas možemo kontaktirati?
Možete nam poslati e-poruku na info@dentoteka.hr, gdje će vam naš tim za korisničku podršku rado pomoći sa svime što trebate!
Koje načine plaćanja prihvaćate?
Prihvaćamo sve glavne kreditne kartice (VISA, Mastercard, AMEX) i PayPal plaćanja.
Kada će moja narudžba biti obrađena?
Sve narudžbe obrađujemo i isporučujemo iz našeg skladišta. Ostavite dodatno vrijeme za obradu vaše narudžbe tijekom praznika i sezone rasprodaja. Narudžbe obrađujemo od ponedjeljka do petka. Narudžbe će biti obrađene unutar 2-5 radnih dana od datuma narudžbe i otpremljene sljedeći dan nakon dana obrade. Imajte na umu da ne šaljemo vikendom.
Koliko će vremena trebati da primim svoju narudžbu?
Zbog velike potražnje, narudžbe mogu stići za 3-7 radnih dana.
Kako mogu vratiti proizvod?
Molimo kontaktirajte nas na info@dentoteka.hr
Što ako su artikli koje sam primio neispravni/neispravni/oštećeni?
Molimo kontaktirajte nas ako ste primili robu koja nije ispravna ili nedostaje. Molimo uključite svoj broj narudžbe, fotografije predmeta i sve povezane reference po primitku paketa. Dat ćemo sve od sebe da vaš slučaj riješimo što je prije moguće.