Česta pitanja

Kako vas možemo kontaktirati?

Možete nam poslati e-poruku na info@dentoteka.hr, gdje će vam naš tim za korisničku podršku rado pomoći sa svime što trebate!

Koje načine plaćanja prihvaćate?

Prihvaćamo sve glavne kreditne kartice (VISA, Mastercard, AMEX) i PayPal plaćanja.

Kada će moja narudžba biti obrađena?

Sve narudžbe obrađujemo i isporučujemo iz našeg skladišta. Ostavite dodatno vrijeme za obradu vaše narudžbe tijekom praznika i sezone rasprodaja. Narudžbe obrađujemo od ponedjeljka do petka. Narudžbe će biti obrađene unutar 2-5 radnih dana od datuma narudžbe i otpremljene sljedeći dan nakon dana obrade. Imajte na umu da ne šaljemo vikendom.

Koliko će vremena trebati da primim svoju narudžbu?

Zbog velike potražnje, narudžbe mogu stići za 3-7 radnih dana.

Kako mogu vratiti proizvod?

Molimo kontaktirajte nas na info@dentoteka.hr

Što ako su artikli koje sam primio neispravni/neispravni/oštećeni?

Molimo kontaktirajte nas ako ste primili robu koja nije ispravna ili nedostaje. Molimo uključite svoj broj narudžbe, fotografije predmeta i sve povezane reference po primitku paketa. Dat ćemo sve od sebe da vaš slučaj riješimo što je prije moguće.